Hlas Emmy za vás vyřídí většinu hovorů

Co s pacienty, kteří i po zavedení Emmy stále telefonují? Nasaďte doplňkového asistenta Hlas Emmy, který jejich hovory vyřídí. Do ordinace přepojí jen urgentní hovory, ostatní požadavky sám zadá do Emmy.

Proč využít Hlas Emmy?

Když nasadíte software Emmy, výrazně snížíte počet příchozích hovorů. Většina pacientů začne své požadavky zadávat přes aplikaci pro pacienty rovnou do Emmy. Jenže zbylá část vám bude stále telefonovat. Právě s těmito hovory vám pomůže Hlas Emmy, voicebot (hlasový asistent/robot), který funguje na principu umělé inteligence.

Jak Hlas Emmy funguje?

Když vám pacient zatelefonuje, hovor přijme právě hlasový asistent. Zeptá se pacienta, co potřebuje a nechá si od něj nadiktovat identifikační údaje, pokud ho nepozná podle čísla volajícího. Z hovoru připraví doslovný přepis, který zadá do Emmy jako nový požadavek. Pouze pokud je hovor urgentní, přepojí ho do ordinace.

Pro pacienty je vyřízení požadavku přes Hlas Emmy velmi jednoduché, protože nemusí vybírat volby jako ve virtuální ústředně, ale hovor je vedený přirozeným způsobem. Téměř stejně, jako kdybyste se bavili s živým člověkem.

Pokud máte pacienta v karotéce se správným telefonním číslem, celý hovor s Hlasem Emmy může trvat do jedné minuty.

Jak Hlas Emmy pomáhá u MUDr. Youngové

„Po prvním měsíci fungování Hlas Emmy obstaral průměrně 46 příchozích hovorů za den. Pouze 5 pacientů uvedlo, že se jedná o urgentní hovor a hlasový asistent je spojil přímo se sestrou. Takže Hlas Emmy denně vyřídil 41 neurgentních hovorů, které by jinak musela řešit sestra. Ta má díky tomu čas na odbornou práci.”

MUDr. Adriana Youngová,
praktická lékařka v Praze


Jak Hlas Emmy pomáhá u MUDr. Tomka

„Jsme spokojeni s tím, jak vše funguje. Pro nás je skvělé, že telefony opravdu nezvoní a je klid. Sestřičky nejdřív byly překvapené kolik požadavků vlastně přes telefon přichází, dříve si to někteří pacienti rozmysleli a požadavek k nám pak nedoputoval. Teď se snaží pacienty naučit, že na méně akutní požadavky reagujeme později (dříve např. recepty posílaly hned, když to šlo). Návrat zpět k stavu bez Hlasu Emmy by byl nyní krušný, sestřičky už si zvykly, že požadavky mohou vyřizovat ve chvílích, kdy je volněji a nejsou vázané na telefon, všechno je flexibilnější. Pan doktor s paní doktorkou opravdu oceňují větší klid na práci, vracet se nechtějí.”

Kristýna Šavelková, provozní manažerka,
ordinace praktického lékaře MUDr. Jiřího Tomka, Choceň

Jak Hlas Emmy pomáhá u MUDr. Schwarze

„Od sester a lékařů, kteří k nám chodí na praxi, slýchávám, že takové ticho u doktora nikdy nezažili. Hlas Emmy nám denně přepojí jen 1–2 akutní hovory, zbylé požadavky přepíše do dekurzu.

Na základě přepisu pak pacientům volám zpět a poskytuji jim distanční konzultaci. Pokud denně uděláte 10 takových konzultací za 165 Kč, měsíčně si přijdete na 33 000 Kč. Takže Hlas Emmy si na sebe vydělá a navíc výrazně uleví sestrám, které by jinak telefony musely zvedat.”

MUDr. Rodion Schwarz
praktický lékař ve Velkých Přílepech

V čem se Hlas Emmy liší od ostatních voicebotů

Hlas Emmy je součástí komplexního systému pro zpracování pacientských požadavků. Textový přepis hovoru ihned předá do softwaru Emmy jako nový požadavek a určí mu klinickou prioritu.

Díky tomu vám – na rozdíl od ostatních samostatně stojících voicebotů – ušetří spoustu práce s vyhodnocováním a přepisováním nahrávek.

Vyzkoušejte si Hlas Emmy

Zavolejte Hlasu Emmy s fiktivním požadavkem a otestujete, jak hlasový asistent funguje. Z hovoru vám rovnou zpracuje přepis.

Jaké výhody má Hlas Emmy

Konec přepisování

Hlas Emmy vyhotoví transkript hovoru a pacientův požadavek ihned přenese do Emmy. Ušetří vám tím hodiny času stráveného telefonováním a psaním poznámek.

Získáte klid na práci a čas na pacienty

Do ordinace přepojí jen telefony od pacientů s akutními obtížemi. Tím získáte čas na nerušenou péči o pacienta, který sedí před vámi.

Mluví a reaguje jako člověk

Díky pohotovým reakcím hlasového asistenta někteří pacienti ani nepoznají, že mluví s robotem.

Zvedá telefony jak o život

Pacienti už nemusejí čekat na lince. Voicebot telefon zvedne okamžitě a odbaví mnoho paralelních hovorů najednou.

Bez registrace

Pacienti se nemusí nikam registrovat, jen volají jako vždycky.

Nehledáte další sestru či telefonistku

Emmy za zlomek ceny zastane práci sestry na půl úvazku.

icon skupina

Kolik Hlas Emmy stojí?

Hlas Emmy stojí pevnou částku 1490 Kč za měsíc (vč. DPH) pro typickou ordinaci v ČR.

Tato částka platí do 400 zpracovaných minut za měsíc. Pro malou menšinu ordinací, které se do toho nevejdou, nabízíme Hlas Emmy za 2490 Kč měsíčně vč. DPH do 700 zpracovaných minut za měsíc.

Nejsou žádné zřízovací poplakty, po rozhodnutí vyzkoušet Hlas Emmy ordinace vždy zaplatí akorát jeden měsíční paušál.

Často kladené dotazy

Jak funguje nasazení Hlasu Emmy?
K počátečnímu nastavení Hlasu Emmy stačí pouze přesměrovat stávající telefonní linky. Je to snadné – vše vyřešíte sami, nebo maximálně pomocí jednoho telefonátu na operátora. Poradíme vám, jak na to.

Pokud se rozhodnete Hlas Emmy využívat dlouhodobě nebo máte speciální požadavky na jeho provoz, nabídneme vám virtuální ústřednu, opět bez zřizovacích poplatků.

Můžu Hlas Emmy využívat jen část dne?
Ano. Ordinace určuje časy, kdy se přehrává zpráva ve smyslu "Nyní neordinujeme", kdy pacienti se mohou dovolat normálně a kdy Hlas Emmy je v provozu.

Můžu Hlas Emmy využívat samostatně?
Hlas Emmy je speciálně vyvinutý a optimalizovaný pro použití se softwarem Emmy, proto ho nedodáváme samostatně, lze však ho kombinovat s tarifem Základ a tak nejlevnější dostupná kombinace stojí 2.480 Kč/měsíc vč. DPH. Více se o softwaru Emmy dočtete zde.

Jak přijímám urgentní hovory z Hlasu Emmy, nebo hovory od partnerů?
Je potřeba mít druhé telefonní číslo – buď mobilní, nebo na pevné lince – kam se z Hlasu Emmy přesměrují hovory zpět do ordinace. Toto telefonní číslo neuvidí pacienti, ani ho nemusejí znát. Stejný postup platí i pro hovory od partnerů, jako jsou lékaři, lékárny, laboratoře či pojišťovny. K dispozici jsou také různé možnosti nastavení virtuální ústředny pro tyto účely.

Jak dlouho nasazení softwaru Emmy zabere?
Pokud se rozhodnete, že Emmy chcete, systém vám na dálku nasadíme přibližně za hodinu, včetně Hlasu Emmy.

Co přesně znamená 'zpracovaná minuta' v našich tarifech Hlas Emmy?
Tarif 'Hlas Emmy 400' nabízí až 400 zpracovaných minut, zatímco 'Hlas Emmy 700' poskytuje až 700 zpracovaných minut. Jedna 'zpracovaná minuta' odpovídá minutě interaktivního hovoru mezi volajícím a Hlasem Emmy. Úvodní hláška před hovorem se počítá jako 1/6 interaktivní minuty. Všechny hovory a hlášky se účtují po 15 sekundách. Například, v rámci 'Hlasu Emmy 400' může ordinace využít 350 interaktivních minut a 300 minut úvodních hlášek (300 = 50 zbývajících minut x 6).

Chcete vědět více o tom, jak vám Emmy v ordinaci pomůže?

Domluvte si s námi nezávaznou on-line ukázku. Představíme vám Emmy a zodpovíme všechny vaše dotazy.

Kontaktní formulář

Zpráva byla úspěšně odeslána. Ozveme se vám co nejdříve. Děkujeme
Je nám lto, ale něco se pokazilo.
Zkontrolujte si prosím vyplněné údaje a zkuste formulář odeslat znovu.

MUDr. Ondřej Sobotka

Zakladatel a vedoucí lékař Emmy

Tim Young

Zakladatel a CEO